23 oktober 2009

Bruten rygg...

Ojoj, jag tog just död på mig själv och klockan är inte ens 12.00. Inte bra alls.

Idag ska det lekas med kompisar och jag plockade undan lite i myrans rum. Det var inte direkt stökigt men det blir ju alltid att det ligger lite saker framme. Så jag tänkte: detta kan jag klara innan alla kommer. Haha, trodde jag. Inte en chans. Jag tror jag bröt ryggen.

Men men, livet är hårt och jag har saker att göra så det är bara att ta tag i nästa sak och hoppas på att värktabletterna gör sitt jobb.

***
I just killed myself and it's not even noon. Not good at all.

Stellas friends are coming over to play and I just wanted to pick up some toys from the floor in her room. I thought I could manage that atleast but no, I broke my back.

But life is a struggle and I need to keep going so I hope the painkillers will do it's magic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar