11 februari 2012

Era önskerubriker.

Wow! Det blev en helt okej lista på saker ni vill att jag ska skriva om. Jätteroligt! Vi får se om jag skriver om alla men det är absolut till hjälp när skrivkrampen eller bristen på fantasi sätter in.

Här är listan:

Min tro i vardagen.
Om två år.
Balans i livet för mig.
Något jag ångrar.
Min ålderdom.
Om jag hade...
Min favoritbok.
Innan jag fyller 45 ska jag...
Jag är...
Min Bucket List.
Ett möte som förändrade mitt liv.
Mina drömmar.
Jag mår bra när.

En hel del intressant eller hur? Det går bra att lämna fler om man vill för det gör inget alls att ha en lista att ta av. Tack snälla ni! Ni är så bra.

3 kommentarer:

  1. Hjälp vad mycket bra att stjäla :) Ska bli intressant att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stjäl hur mycket du vill!

      Radera
  2. Nämen så bra att få lite inspiration av andra sådär! Ska bli kul att läsa :)

    Kramar

    SvaraRadera