09 januari 2012

Massor med tankar som präntas ner.

Här går hjärnan på högvarv ska jag säga. Tankar som fladdrat runt i min hjärna länge länge nu präntas ner på papper. Vad det ska bli av det vet jag inte riktigt än men något blir det säkert. Tankar om livet. Tankar om varför saker är som de är. Tankar om hur man kan göra förändringar utan att ändras. Livet med andra ord. Drömmar skrivs ner för då blir de mer sanna men det betyder inte att de blir av. Men det är härligt att se dom istället för att bara tänka dom. Realist som jag är känns en dröm verklig om den står på papper. Ja om en dröm nu någonsin kan kallas för verklig. Kan den det?

2 kommentarer:

  1. Självklart! If you can dream it, you can do it. Så är det. Go for it!

    SvaraRadera
  2. Trillingnöten: Tänka sig. Jag är inte säker på att jag tror fullt ut på det. Inte än.

    SvaraRadera