20 november 2010

Nu har jag bestämt mig!

Jepp, det blir klädutmaning för min del. Nu har jag bestämt mig. Det ska bli roligt tycker jag. Målet med det hela är att faktiskt klä på mig det där som alltid får ligga kvar men framför allt att det ska vara ännu en motivation till min viktnedgång. Hur underbart kommer det inte vara att komma i kläderna som ligger där i garderoben och ropar på mig. Jag har såååå många underbart fina kläder där som ligger och väntar.

I dag fick jag en komplimang. Det kändes bra. Hon undrade hur mycket jag hade gått ner för jag såg smalare ut tyckte hon. Tack J! Det var precis vad jag behövde för att ta mig framåt. Plötsligt kände jag hur min motivation som varit borta ett tag kom tillbaka. Härligt!

Dåså, då går jag och sorterar om kläderna igen dårå.

Roooligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar