07 januari 2011

En sydd julklapp.

Som ni vet så sydde jag en hel del av mina julklappar. Den här sydde jag till min syster och hennes familj. Jag ville ha något som representerade hela familjen men ville göra plats i fall det kommer fler små söta barn så det fick bli flera små bonader som jag satte ihop med snöre och knappar.



Sköldpaddan är min syster. Hon älskar sköldpaddor.

De kallar sin dotter för lilla hjärtat.

Lejonet är min systers man. Han är lejonets stjärntecken men min syster säger även att han är som ett lejon: Ligger gärna och latar sig men när han väl gör något så går det snabbt.


Så alla tillsammans i hela familjen och kommer det fler är det bara att sy en till och sätta samman. Och visst är det gulligt att ha hjärtat i mitten?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar