04 december 2005

Måste man så måste man...

Ja, jag har varit på IKEA igen. Men det var inte tänkt så utan jag var helt enkelt tvungen.

I fredags åkte jag för att jag skulle köpa en liten bokhylla till lillans rum men den var slut så då var jag ju tvungen att åka tillbaka idag fast till Bäckebol denna gången. Fick köpt min bokhylla och var superglad för det. Nu ser lillans rum ännu trevligare ut med hennes leksaker fint uppsatta i hyllan. Eller ja, de låg fint upplagda i 30 sekunder och sen hade hon rivit ner allt.

På kvällen kom Magda och Wille förbi på filmys. Kvällen för min del slutade med att det bara blev mys. Glögg och pepparkakor. Mums! Till filmen orkade jag aldrig. När klockan var 23 checkade jag ut.

1 kommentar:

  1. Anonym04:01

    Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
    »

    SvaraRadera