08 november 2008

Spa

Nu kan man säga att all bröllopsyra är officiellt över. Vigsel avklarad. Bröllopsfest avklarad och bröllopsresa avklarad.

Allt har varit helt fantastiskt underbart. Vi har svävat som på moln de senaste 10 dagarna. Vi är glada, lyckliga och mycket trötta.

I dag kom vi hem från Selma spa i Sunne. En plats för avslappning och lyx. Vi har gått runt där och bara njutit av sådan där lugn musik som får en att kunna glömma all världens brus. Vi har masserats, badat jacuzzi, tränat, varit på meditation och mental avslappning och till och med testat på Pilates. Allt var roligt. Upplevelser som vi kommer att minnas länge länge.

Att åka på spa är något jag rekommenderar alla. Jag kan lova rensning av sinne och en avslappnad kropp. Och detta trots att jag igår sprang 3 km. Ja, visst låter det vansinnigt men jag lovar det är sant. Jag har en som kan vittna.

Nu ser vi båda fram emot vardagen och livet tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar