16 maj 2009

Resultat...

Igår åktes det i flera bilar långt ute på landet bortom Fjärås och in i ingenstans. Jag körde bilen som skulle åka hem samma kväll eftersom ingen av oss i bilen hade möjlighet att stanna över natten. Göteborgsvarv idag nämligen.

När vi kört en stund på landsvägar med vackra rapsfält och skog vid sidan av vägen så körde vi in på en skogsväg. Och då menar jag verkligen skogsväg. Det var tätt med skog på båda sidorna och precis plats för en bil att köra. Vi hade fått instruktionen att köra så långt in vi kunde. När vi tyckte att vi minsann hade gjort det ja då skulle man köra en bra bit till. Det kändes lite skumt. Men vi förstod när vi väl kom fram.

Vilken fantastiskt underbar plats. Flera små röda hus och en såååå fantastisk strandtomt mitt i skogen.. Kanoter, båtar, grillplats och sovstugor. Hur perfekt som helst.

Där tillbringade vi hela kvällen med god mat och underbart sällskap. Jag åt lax, med potatis, massor av grönsaker med dip och så självklart chips. Jag var hur nöjd som helst.

Sent på kvällen åkte vi hem igen. Igenom skogen i totalt mörker. Mycket spännande. Vi aktade oss noga för djur.

En mycket lyckat kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar