03 december 2009

Sömn??

Skulle det vara helt omöjligt för min kropp att låta mig sova en natt i alla fall. Bara en ynka liten natt. En!

I natt har jag sovit mellan 04.00 och sisådär 05.30. Jag anser inte att det räcker. Det är för lite för mig. Resten av tiden har jag försökt vända mig i sängen, gått på toa så många gånger att jag inte har någon aning om hur många gånger det blev till slut och ja, inget mer egentligen.

Nu har jag huvudvärk och om möjligt ännu ondare i kroppen och jag har lovat myran att vi ska baka lussekatter idag. Just nu känns det som en omöjlighet. Vi får väl se.
***
Is it really that impossible for my body to let me sleep through just one night?
I only got 1½ hours last night and that is not enough for me. So now my body hurts even more which I didn't think was possible.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar