19 oktober 2007

julen närmar sig, bara så att ni vet...

I år har jag bestämt mig för att vara ute i god tid när det gäller julen. Så jag har redan börjat eller rättare sagt jag är nästan klar.

I onsdags bar det av till Gekås. Det stora varuhuset med precis allt som man behöver och en hel massa saker som man verkligen inte behöver. Att gå på Gekås är ett sant nöje tycker lilla jag. Lite mycket folk ibland men andas man ordentligt och håller huvudet kallt så går det.

Jag fick köpt några viktiga saker som jag ville ha till lilltjejen. Det kändes bra. Nu för tiden är det bara klossar som gäller när det ska lekas men några klossar har hon inte hemma så det ska hon få när hon fyller år. Det kändes bra att hitta det där. Tack Hanna!

Men det roligaste av allt var att köpa alla dom där småsakerna som man egentligen inte behöver som julgranskulor, en julkrans att ha på dörren och nyårsljus. Ja, som sagt jag är tidigt ute i år.

I morgon ska jag försöka få köpt det som inte är struket på listan. Lyckas jag med det så betyder det att jag kommer att vara klar med julklappsinköpen före deadline. Deadline är den sista oktober.

Wow, vad jag är grym!

1 kommentar:

  1. Anonym22:43

    Hejsan fröken.
    Det var ett tag sen.
    Mycket trevliga bloggar du har.
    Första gången man får se Stella.
    Brås på både far och mor.
    MVH
    Familjen Kral

    PS! Ha en riktigt god jul!!!

    SvaraRadera