30 januari 2009

Samsunggalan

Igår kväll var Mikael och jag på Scandinavium och tittade på friidrott. Vi var där tillsammans med Nathalie och Fredrik.

Nathalie hade fått ett gäng biljetter och bjöd med oss och jag som ju älskar att titta på just friidrott nappade direkt. Och det var lika trevligt som jag trodde att det skulle vara. Eftersom det är början på friidrottssäsongen så var det bara en del världsstjärnor där men det gjorde inte så mycket. Det var bara roligt att få se hur en stor tävling går till.

Vi hade en väldigt trevlig kväll tillsammans.

Vi avslutade den med att promenera hela vägen hem och sen äta varma mackor när vi väl var hemma. Väldigt mysigt tyckte vi.


Om man tittar väldigt noga så ser man
Carolina Kluft (vet inte hur man får till ett
tyskt u). Hon har just inte vunnit loppet.
Fredrik och Nathalie

Så här glad är man när man får gå på gala!



2 kommentarer:

  1. Jag har just hört från en väldigt säker källa (Stella) att ni är iväg och köper bebis i eftermiddag. Hon sa till och med "jag är faktiskt säker på att de köper en idag". Inte visste jag att ni ägnar er åt sådana olagligheter...

    SvaraRadera
  2. Miss Muffin: hahaha! Ja sånt håller vi på med mest hela tiden. Man kan ju undra vart hon får allt ifrån.

    SvaraRadera