24 april 2008

Min nya kamera...

När jag fyllde år fick jag en ny kamera! Min förra som varit en trogen följeslagare vid alla tänkbara tillfällen behövde gå i pension.

Jag är så glad för min kamera! Och jag är så glad att veta att jag återigen har en kamera liggandes i handväskan vart jag än går så att jag inte missar ett "kodakmoment". Det är så ledsamt när ett sådan tillfälle springer på en och man inte har någon kamera men nu är den tiden förbi och det ska fotas i massor igen.

Igår var min dotter och jag ute och promenerade på kvällen. Syftet med promenaden var att gå till brevlådan och på vägen hem fastnade vi vid körsbärsträden. Lilltjejen ville sitta under träden och sjunga popcornsången eftersom blommorna ser ut som popcorn. Hon var hur söt som helst när hon satt där och sjöng.

Självklart hade jag kameran med mig! Så en liten myra under körsbärsträden i kvällssolen. Kan ni tänka er något vackrare?? Det kan inte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar