11 september 2008

11 september

I dag är det den 11 september!

Jag gillar inte det datumet alls. Jag brukar se till att inte ha för mycket för mig denna dag. Helst vill jag bara ligga i min säng och göra ingenting. På så sätt så är jag ju i stort sett säkrad från att något farligt eller konstigt ska hända mig.

Jag är inte skrockfull överhuvudtaget. Eller vänta det är nog inte helt sant. Jag tror stenhårt på att om man säger att -ja nu sover hon hela nätterna och allt känns bra - så kommer barnet med största sannolikhet att inte sova den natten. Den sortens skrock tror jag att alla föräldrar tror på. Men i alla fall. Den 11 september är en dålig dag det tror jag på och det kommer jag nog göra länge till.

Ni som känner mig vet varför. Mer än så tänker jag inte säga om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar