12 juli 2012

Bakom låst dörr.

I dag åker vi till farmor och farfar. Jag behöver sitta och skriva ansökningar i lugn och ro så Noel får leka med farmor. Jag tänker stänga in mig i ett rum med datorn och förhoppningsvis kommer det ord och klokheter ur mig just då när jag faktiskt har tid. Annars är det ju så att jag kommer på fantastiska saker att skriva när jag inte har möjlighet att skriva ner det och sen när jag kan så har jag glömt bort det. Det är nackdelen med världens sämsta minne. Hur som helst det är det som händer här idag. Inga roligheter med andra ord.


 

.



Senare: Nu har jag suttit här i tre timmar och min hjärna är mos men jag tror att jag har fått till ett CV som jag känner mig mer nöjd med än det förra. Nu ska jag bara knåpa ihop några personliga brev. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar