14 juli 2012

En lugn dag.

I dag har vi varit iväg och fönstershoppat. Jag har tittat på sådant jag vill köpa när jag är USA och skrivit upp vad saker kostar så jag kan jämföra. Mikael har provat jeans så jag vet vilken storlek jag ska köpa till honom och Noel har mest sprungit runt och tjoat. Förutom detta har vi gått runt på parkeringsplatser och tittat på bilar och diskuterat dess märke och om det är en bil som kör fort eller inte. Viktiga saker det där.

Nu kör Noel runt med en docka i sin träbil, Mikael har försvunnit upp på övervåningen och jag ska ge mig i kast med några ansökningar till. Ikväll hoppas jag att jag ska ha ro att sitta i soffan och slappna av istället för att oroa mig för meningsformuleringar och om mitt CV är bra nog eller om jag kanske gör bort mig när jag söker jobb som jag egentligen inte är kvalificerad till. Ska göra så gott jag kan att tänka bort allt det där och försöka försvinna in i någon annans värld i någon film.

Det är en lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar