26 juli 2006

Hur länge är det egentligen?

Jag bara undrar lite här. Har tänkt på detta ganska länge. Det är helt oviktigt men är man gift med min man så blir man varse om detta problem mest hela tiden.

Det jag funderar på är hur länge är snart egentligen. För att inte tala om strax och om en stund. Är det olika länge på de olika eller är det samma tid som gäller?Jag vet faktiskt inte. Jag har inte direkt suttit och klockat men för det mesta handlar det om längre tid än vad jag lägger in i alla tre orden.

Jag känner mig lite förvirrad över detta. Ibland är det riktigt frustrerande och ibland bryr jag mig helt enkelt inte alls.

2 kommentarer:

  1. Anonym01:27

    Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »

    SvaraRadera
  2. Anonym04:51

    I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
    »

    SvaraRadera