06 augusti 2006

Semestern lider mot sitt slut och jag deppar...

Det känns lite deppigt idag. Semestrarna börjar att lida mot sitt slut för de flesta som vi umgås med.

Imorgon börjar min man jobba igen och jag och lillan har en sista vecka tillsammans. Veckan därpå börjar jag jobba viket känns mycket deppigt. Jag har ingen lust alls.

Sommaren har flutit på snabbt. Det är säkert tack vare det fantastiska vädret. I vanliga fall kan jag längta till jobbet mot slutet av sommaren men inte i år. Ska det dessutom vara sånt här väder när barnen börjar i skolan då kommer det att vara outhärdligt. Det är inte lätt att motivera 25 barn när solen lyser utomhus.

Nä blä, säger jag bara. Mer semester för folket!

2 kommentarer:

  1. Håller med! Mer semester åt folket o framförallt åt dig! Nu får jag leka själv hela hösten... buuhuu.

    SvaraRadera
  2. humanistmorsan: jag vet och det är jättesynd om dig! vet inte vad jag ska hitta på för att kunna vara hemma. Någon bra idé som jag inte tänkt på än

    SvaraRadera