07 juni 2008

Svenska flaggans dag...

Den senaste tiden har det varit fantastiskt väder och så även denna lediga dag då vi packade in oss i bilen och åkte till stranden. Vi åkte tillsammans med M och hans föräldrar. Stranden vi åkte till heter Lyngnevi. Jag hade aldrig varit där innan och jag måste säga det att jag är förälskad. Vilken strand! Det var som att komma till medelhavet. Sandstrand, himmelsblått vatten och lagom stora vågor. Det var helt underbart!
Lilltjejen var lyckligast i världen. Hon var i vattnet i flera timmar och vägrade att gå ur vattnet trots att hon hackade tänder av köld. Hennes sköldpadda höll henne sällskap. Han såg till att allt gick rätt till. Den mesta tiden badade och lekte hon för sig själv med avbrott av att någon av oss vuxna kom och badade med henne.
Det mest sensationella för dagen var att till och med jag badade. Det var kallt till en början men sen var jag allt tvungen att erkänna att det var skönt.
Till Lyngnevi kommer vi igen. Det är en sak som är säker. Fortsätter vädret att vara som det varit så kanske vi tar och bosätter oss där.
Så jag vill nog påstå att Svenska flaggans dag firades som den borde. I ett sommar Sverige när det är som bäst!


Det grävdes, donades och byggdes...

Sködlpaddan var bra sällskap...

så här lycklig är man när man får leka...

sköldpaddan höll koll medan mamman låg och solade...
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Anonym02:29

    she has my c--k hard and throbbing wearing that swim suit

    SvaraRadera