19 april 2010

cortisonspruta i sikte

En ganska fullspäckad vecka framför mig känns det som. Något som måste göras varje dag och en hel massa annat som bör göras.

Men jag har en känsla av att jag kommer att vara ganska handikappad så det mesta jag har planerat kommer inte bli gjort. Jag ska få en cortisonspruta i mitt knä på onsdag. Inflammationen vägrar att ge med sig så nu är det dags att ta fram stora sprutan. Av tidigare erfarenhet vet jag att efter en cortisonspruta har man väldigt väldigt ont i ett par dagar efter. Det ser jag inte fram emot alls men jag längtar efter att kunna använda mitt ben som det är ämnat.

Men jag skriver min lista över saker jag vill få gjort denna veckan och hoppas på att kunna sätta ett fett stort streck över det mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar