18 augusti 2012

Frossa.

I dag är hela familjen bjudna på bakverksfrossa hos min kusin. När han fyllde år för ett par veckor sedan fick han en receptbok med bara godsaker. Vi paxade något gott i den genom att skriva vårt namn vid receptet och på kortet stod uppmaningen att baka detta till oss vid någon av våra släktträffar. Nu slår han slag i saken genom att baka allt på en gång. Sicken kille!

I inbjudan till denna frossa står att det är lämpligt att klä sig i mjukisbyxor och också tips på hur man ska göra för att orka äta så mycket som möjligt. Äta jättemycket varje dag men sedan inte äta något dagarna innan. Bra tips eller hur? Jag har inte följt ett enda. Jag funderar på att gå klädd i mina träningskläder som en påminnelse till mig själv att jag inte äter godsaker i mängd. I inbjudan står också att ingen får gå därifrån om man inte hamnat i horisontalläge på golvet. Hmm, vad sägs om att jogga därifrån? Jag tänker våga vara annorlunda. Hehe!

Det ska bli hur trevligt som helst att gå på denna tillställning och jag tänker absolut smaka men främst planerar jag att träna magmusklerna med mycket skratt.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det låter roligt med bakverksfrossa men herregud vad jag skulle bli uppblåst i magen och illamående :)) Om jag åt mycket alltså. Hoppas ni hade kul!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera