20 mars 2009

Rastlös

Okej, vad går detta ut på?

Klockan är 11.30. På förmiddagen. Och jag har lämnat Stella på dagis, varit på apoteket och dessutom tagit en kort promenad. Det är nästan så att jag borde ringa till Guiness rekordbok för detta måste ju vara världsrekord.

Nu är den stora frågan vad jag ska göra nu. Jag är hur rastlös som helst. Det är inte så att det finns brist på saker att göra men just nu känner jag inte för att packa upp lådor och organisera saker. Det är inte det min rastlöshet känner för att gå ut på idag. Min rastlöshet vill umgås med människor. Vart hittar jag människor undrar jag? Ja, inte här i alla fall.

Jag tror att jag helt enkelt får nöja mig med att rada upp Stellas gosedjur framför mig (så det känns som jag har sällskap) och ta en bra bok och njuta av att det är sol ute och jag är pigg.

1 kommentar:

  1. Mysigt! (Nu har du äntligen avslöjat varför Stella har så många gosedjur och vem hon lärt sig leka med dem av :) )

    SvaraRadera