07 juni 2010

Lugn vecka efter en galen vecka!

Denna veckan måste bli lugn. Jag orkar inte annars. Förra veckan var lite för intensiv. Det blir inte roligt då tycker jag. Jag känner mig bara stressad och längtar efter att få gå och lägga mig. Knappt det hann jag med förra veckan.

Det enda som finns på agendan som jag måste ta mig till denna veckan är ett utvecklingssamtal på dagis. Det ska jag nog klara av tror jag.

Annars har jag nog mest tänkt fokusera på att städa huset som blivit lite bortglömd under veckan som det varit så fint väder och all ledig tid har spenderats i trädgården. Jag har en hög tvätt som ska vikas som är högre än Mt Everest. Inte kul.

Sen hoppas jag förstås att vi ska få in lite roligheter under veckan också men de får bli spontana känner jag. Jag orkar inte planera. Vi får se vad Myran känner för.

Så en lugn vecka med spontana aktiviteter och lite städning. Det låter bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar