15 juni 2010

Välkommen tillbaka solen!

Så kom solen och värmen tillbaka igen. Underbart!

Solen gör mig glad och full med energi. Eller jag börjar dagen full med energi för att solen lyser in genom mitt fönster men den sinar ganska snabbt men det bryr jag mig inte om. Jag tror att solen är magisk för så mycket som jag orkar en solig dag är omöjligt en regnig dag. Mer sol åt folket med andra ord.

Veckan har börjat med två fantastiska dagar. I går började vi dagen lugnt och sansat för att sedan snabbt och lustigt ta oss iväg till lekkompisarna i Kungsbacka. Barnen lekte massor och vi mammor roade oss med varsin bebis i famnen. Och idag har Ploppen och jag varit på avslutningskalas för en supertjej som slutade 9:an. Timmar ute på en altan med god mat och vänner. Kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det.

Så här får det väldigt gärna fortsätta hela sommaren faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaaaaaaa!! GÄRNA!! MERA!!

    SvaraRadera
  2. Nästa sommar får jag också vara med. Och då är det jag som står för bebisen!

    SvaraRadera