28 april 2009

En dag...

Ifall att det kanske är någon därute som undrar över vad jag har gjort idag så ska jag berätta det.

Det har varit en rätt trist dag utan några speciellt intressanta inslag.

  • blev väckt av Stellas pappa som berättade att Stella hade ett igensvullet öga och antagligen var allergisk och att de skulle till farbror doktorn. Stackars min lilla tjej!
  • åkte till Frölunda Torg efter att ha legat i sängen till kl 13. På torget var jag på apoteket och i tygaffären
  • handlade på ICA Kvantum. Skulle ha vaniljsocker och gräddfil till kakor som jag ska baka till Rebecka och Lorenz bröllop som vi ska på på fredag. Kom därifrån med gräddfil och smör. Vaniljsockret glömde jag bort.
  • pratat med tanten som ska fixa min deklaration och kom fram till en massa saker som vi inte tänkt på så nu har jag massor som behöver ordnas
  • städade kylskåpet mest för att det behövs ibland
  • städade större delen av huset inklusive golvtvätt (var helt slut efteråt)
  • lagat middag - kycklinggryta med ris
  • pratat på msn ett antal gånger under dagen, spanat in facebook och läst GP

Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så att jag får äta den där kycklinggrytan som jag har lagat.

Sen blir det väl att åka och köpa vaniljsocker och baka kakor.

3 kommentarer:

  1. för att ha varit en "rätt trist dag" har det verkligen varit en full dag! Duktig du är :)

    Anneli

    SvaraRadera
  2. Hjälp vad du håller igång.

    SvaraRadera
  3. Men är du galen eller? Hur orkar du/man sådär mycket på en å samma dag? :P

    SvaraRadera