22 oktober 2010

Tacksamhetsfredag!

Dags för veckans lista över saker jag är tacksam för:

* Jag är tacksam för att jag har en underbar son som har sådan upptäckarglädje. Att han leker så fint och kommer på så fantastiska bus.
* Jag är tacksam för vänner som jag har möjlighet att umgås med och lära mig om bra saker. Hade en så trevlig kväll hemma hos J där vi pratade om hemförråd.
* Jag är tacksam för att pysselsuget kommit tillbaka och för att symaskinen står framme.
*Jag är tacksam för en heldag på GeKås. Alla barnen julklappar och födelsedagspresenter är köpta. Jippi!
* Jag är tacksam för en underbar dotter som är villig att hjälpa till hemma och gör det med glädje. I onsdags dukade hon bordet och diskade hela disken själv.
* Jag är tacksam för att min man fått upp dörren till Stellas rum. Att ha en händig man är så skönt.
* Jag är tacksam för alla äpplen vi har från vårt träd som snart ska bli äpplemos och pajer.
* Jag är tacksam för att jag mår bra och inte har varit så trött denna veckan.
* Jag är tacksam för att vi kom hem så bra från GeKås trots galet oväder.
* Jag är tacksam för att trots att vi har så dåligt med pengar så klarar vi oss galant och har nästan (saknar en ny tvättmaskin, vinterdäck och en ny dator) allt vi behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar