22 mars 2010

Vårpromenad

Efter matandet av Noel bestämde vi oss för att ta en vårpromenad. Vi mötte upp med min syster, hennes man och lilla Emmy i Angered. Tanken var att vi skulle gå i skogen och när jag ska gå i skogen är det skogen hemma i Angered jag vill gå i. Den kan jag. Där hittar jag. Där trivs jag. Men det blev ingen skogspromenad för det var ju såklart för halt så vi tog en promenad runt Rannebergen istället. Det gick också bra. Solen sken faktiskt på oss vilket var trevligt.

Så här glad är man när man ska iväg på
promenad.
Vid utsiktsplatsen i Rannebergen. Isa och Anders
ville se om de kunde se sitt hus.
Det låg en massa avkapade grenar som
Stella självklart började leka med.
Utsikten
***
Spring is on it's way so we decided to go for a walk. The plan was to walk in the forest but there was to much ice. We had a nice afternoon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar