21 mars 2010

Vecka 11

Braiga saker denna veckan:

*Jag har tagit mig tid för lite pysslande.
* Det har varit soligt.
* Promenaden i lördags kändes uppfriskande även om jag inte kunde gå så snabbt.
* Trevlig chilli-och våffelmiddag med vänner och kaosiga barn.
* Noel har ätit mat för första gången och gillade det.
* Hade möjlighet att vara en hjälpande hand för någon som verkligen behövde det.
* Var på mycket uppbyggande bokklubbskväll. Jag älskar bokklubbskvällarna.

Mindre braiga saker denna veckan:

* Knät gör fortfarande ont och gör det jobbigt att röra sig.
* Mitt tålamod har varit mindre bra kan man säga. Mycket irriterande.
* Känslan av misslyckande och otillräcklighet på grund av att jag har så ont

1 kommentar:

  1. Det måste vara otroligt tröttsamt att ha så ont och vara så funktionshindrad under så lång tid. Jag tycker du är en kämpe som inte klagar så mycket och försöker fokusera på det som är bra. Du är en fantastisk människa och Herren vet om alla bra saker du skulle göra om du bara kunde. Vi vet ju inte alltid varför vi måste gå igenom allt men som N säger - If life was easy it wouldn't be hard. Massa kramar!!!

    SvaraRadera