30 augusti 2010

dagen!

I dag har jag haft huvudvärk precis hela dagen. Av den typen att det känns som hela huvudet ska sprängas men aldrig gör det utan trycker och trycker och driver en till vansinne.

Denna huvudvärk går inte att sova bort som huvudvärk annars gör för min del så innan jag lägger mig får jag se till att "droga" mig ordentligt så jag vaknar med ett klart huvud imorgon.

Trots detta har jag fått gjort lite idag. Jag började dagen med att cykla på motionscykeln som står i mitt vardagsrum och förstör allt det fina. Efter det tog jag en promenad på en timme och avslutade med lite magövningar. Efter det var jag trött och gick och vilade tillsammans med Ploppen efter att jag duschat.

På eftermiddagen var det dags för Stellas dans efter sommaruppehållet. Hon var mycket exalterad och en väldigt lycklig tjej när hon kom ut från sin danssal. Men hon är fortfarande besviken på att det är för lite balett. Kanske ska jag se om det finns en annan dansskola hon kan gå på som är mer balettinriktade.

Nu på kvällen har jag städat lite på nedervåningen men jag har sparat en hel del till imorgon. Städningen har jag gjort i reklampauserna vilket är väldigt bra faktiskt. Då sitter man inte för långa stunder vilket inte är bra för kroppen. Den behöver rörelse.

Vad som händer imorgon vet jag inte än. Vi får se. Det får bli en överraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar