17 augusti 2010

Trött dag

I dag var Noel trött redan när han vaknade. Så morgonen kantades av trötthetsgnäll. Inte så kul. Jag fick hålla honom uppe i två timmar i alla fall för hela dagen blir konstig om han får somna för tidigt. Inte bra alls.

Jag ska ta mig till ikea idag och köpa glasburkar till Noels välling och gröt. Låter roligt eller hur? Sen är tanken att promenera till torget och tillbaka för att hämta ut lite medicin till mig. Hoppas att det inte börjar regna under eftermiddagen för då blir det inget.

I alla fall. Noel somnade vid halv elva och tydligen gjorde jag det med för jag vaknade när han vaknade tio över ett. Inte bra. Inte bra. Jag skulle ju sätta igång en tvätt och plocka lite i köket och kanske greja lite i förrådet medan han sov. Inget av det blev gjort. Det var ju dumt.

Denna veckan planerar jag att måla lilla toaletten. Den är så trist och den gör mig deprimerad. Mikael ska bara hjälpa mig med att tejpa där jag inte når sen får rollern komma fram. Det blir nog bra tror jag. Jag har en plan för stället. Och blir det som i mitt huvud så kommer det blir väldigt fint.

Todeloo! Nu ska vi till ikea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar