26 augusti 2010

Sjukstuga

I dag ligger mannen nerbäddad. Feber och ont i halsen. Värsta sjukstugan hemma hos oss med andra ord.

Stella har sin första skolfotografering idag. Hon var inte ett dugg lycklig för det. "Jag tycker inte om att bli fotograferad ju!"

Jag har inte fått gjort speciellt mycket idag. Ännu. Jag fick förstås köra Stella till skolan så jag är i alla fall påklädd. Eftersom även Noel sover så kan jag inte köra igång med något som låter så jag sitter och planerar lite saker som jag tänker ska hända i höst. Lite planering måste man också göra ibland.

Vi får väl se vad som kan tänkas hända när man har en sjuk man hemma. Kanske hittar han energi någonstans långt därinne så vi kan slutföra ett av förråden (det inomhus förslagsvis).

Vi får ta dagen som den kommer idag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar