11 augusti 2010

Här är Fluffy!

Äntligen blev det söndag och Stella kom hem. Ullig gullig stod och väntade under äppelträdet. Spänningen fanns i luften men det tror jag inte att Stella märkte.

Låt oss få presentera Ullig gullig som fått namnet Fluffy för
han är ju så fluffig.

"Har jag fått en KANIN!" Detta sas ett par gånger i rad
och det hoppades även en hel del.

Titta vilken fin kanin! Den är min.
Det är lika bra att Fluffy vänjer sig
vid att fotograferas.

Fluffy i sitt nya rum.
Det blir många pussar och kramar.
Fluffy ska ut på promenad för första gången. Han tycker
mycket om sin korg.
Hmm, här blev visst pappan lite förvirrad.
Det är inte Plopp som ska bo i buren ju.
Så där. Det var vår nya familjemedlem.

1 kommentar:

  1. Hjälp, vilken sötnos! :) Söt som socker och jag kan tänka mig att Fluffy älskas djupt av sin matte. :)

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera