27 augusti 2010

Positivism

Jag känner mig så där lite läskigt positiv. Det har jag gjort hela den här veckan. Jag är i och för sig en ganska positiv person men när jag känner mig glad över att gå upp tidigt på morgonen då är det något som inte är som det brukar.

Men så har det varit denna veckan. Jag känner mig så glad och nöjd över att jag har varit ur sängen före 7.00 varje dag och fixat frukost åt familjen. Vid 9-tiden varje morgon har huset varit iordning för en ny dag och Noel och jag har gått ut på en promenad. Det har varit så där som man tror att det bara är på film, fast på riktigt. Hemma hos mig.

För en som mig som ju hatar att gå upp på morgonen och för det mesta är trött så är detta fantastiskt! Det är så stort att det borde stå folk utanför mitt köksfönster som ropar hurra och slänger konfetti. Så fantastiskt är det!

Hurra hurra för mig!!

1 kommentar: