06 november 2011

Komatrött.

Söndag och sista dagen på lovveckan och jag är helt slut. Det finns inte en gnutta med energi kvar i kroppen så jag har legat i sängen hela förmiddagen. Nu kommer snart familjen hem från kyrkan och då ska vi bege oss på middag till svärföräldrarna. Jag såg till att mannen bjöd in oss för här hemma finns ingen middag att få idag. Jag tar med mig efterrätt i alla fall. Det är ju snällt.

När Noel är väldigt trött ser han ut ungefär så här. Detta är från dagen när vi var på Plikta och lekte och han inte sov middag.


Och när Stella är lite övertrött kan hon få för sig att vara modell för en liten stund.


Bilder på mig när jag är komatrött får ni inga. Sådeså.

3 kommentarer:

  1. Du är komatrött och jag har nackspärr. Vilken syn vi är idag! ;) Jag hoppas att du känner dig lite piggare efter härlig söndagsmiddag hos svärföräldrarna. Skönt att bli lite ompysslad och låta någon annan laga middagen.

    Ta hand om dig vännen och hoppas att du piggnar till och får laddat ny energi i kroppen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en god middag och fått skön vila idag och att du får vakna upp piggare imorgon. Sköt om dig! KRam LInda

    SvaraRadera
  3. Lotta: Ja vad ska man säga. Illa är det. Det är ju tur att vi är galet snygga:)

    Linda: Det blev perfekt!

    SvaraRadera