10 november 2011

Magsjuka.

Jag har skrivit det förr och jag skriver det igen: jag har järnmage. Jag fixar det mesta. Tills förra året hade jag aldrig varit magsjuk. I onsdags blev jag plötsligt tokillamående. Så där att det inte gick att sitta upp utan jag var tvungen att ligga ihoprullad till en boll. Så höll det på hela kvällen och natten. Bara det, men det räckte gott och väl. Sen började toaspringet. Jag spyr aldrig så ni kan räkna ut själva vad jag gjorde på toaletten. I går var jag helt slut och hemma med en Plopp hela dagen. Tack och lov var han på gott humör och sov när jag ville så jag överlevde. På kvällen lugnade allt ner sig och idag har jag mest varit svag. Det är min variant av magsjuka kan man säga. Nu hoppas vi att ingen annan blir sjuk. Snälla, snälla låt oss slippa magsjuka som går runt runt runt!

2 kommentarer:

  1. Läskigt! Jag är heller aldrig magsjuk, peppar peppar...hoppas att det inte blir som för dig! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Trilingnöten: Tackar! Tackar! Mår mycket bättre nu.

    SvaraRadera