28 maj 2012

Bröllop.

Ojoj, vilken dag! Solen sken från klarblå himmel och fåglarna sjöng ikapp. Det var en perfekt dag för ett utomhusbröllop. Det är väldigt vågat att planera vigseln utomhus men det var vad bruden ville och hon kommer från ett land där det är sol och varmt 365 dagar om året. Hon har ännu inte förstått vart hon hamnat stackarn

Hela dagen var underbar. Brudparet var så lyckliga. Skrattade och grät om vartannat. Det var underbart att få vara del av denna stora dag i deras liv. En dag som de kommer minnas för alltid. Solen strålade verkligen ikapp med brudens skönhet denna dag och jag måste nog säga att bruden vann. Vackrare brud har jag inte sett på länge. Klänningen köpte hon i Ecuador. Tänk att resa från sitt hemland med en brudklänning i väskan. Det är mod det.

Här är några foton från dagen:


Vigselceremonin.


Brudbuketten som jag beställde åt henne.

De gifta tu.


Fotot är suddigt men jag älskar hur de skrattar.


Den vackra vackra bruden.


Ännu ett foto som inte klassas som bra men ni ser ju hur vackra de är.

Nu två dagar senare är jag helt slut. Jag skulle vilja sova i en vecka men det är ju inte möjligt. Även om detta var väldigt mycket att göra på så kort tid så var det värt det. Det var värt att se deras lycka.

1 kommentar:

  1. Umderbara bilder! Ett fantastiskt par och de strålar av lycka. Vilket fantastiskt jobb ni gjort, så fint av er.
    Stor eloge till dig, hoppas du får all den vila du behöver!
    Kram Suz

    SvaraRadera