18 maj 2012

Kesellaklubben.

Jag har blivit inbjuden att vara med i Kesellagruppen på Facebook. Det är grejer det ska ni veta. Det är bara mycket speciella personer som får bli medlemmar i denna fina klubb. Kravet är som man kanske kan förstå att man tycker om Kesella men det räcker inte riktigt. Nä, man måste även äta Kesella till mellanmål minst en gång om dagen. Det gör jag. Faktiskt äter jag det två gånger om dagen. Proteinrikt, mättande och väldigt bra om man tränar så mycket som jag gör.


 Katrins favorit



Två av mina bästaste tjejkompisar har blivit träningsbitna. De har köpt gymkort och satt igång. Jag sa till dem att de behöver lägga till mer protein i deras kost om de har planer på att bli lite mer muskliga. Där började Kesellahajpen kan man säga. Nu är det Kesella för hela slanten.


Hannas favorit

4 kommentarer:

  1. Hehehe, jag har värsta hatkärleken till kesella! Älskar att man kan göra så mycket, men hatar att den smakar så tråkigt naturell! Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har alltid varit förtjust i färskost i alla former så detta passar mig perfekt.

      Radera
  2. Anonym21:02

    Den är kanon att baka med absolut, men den funkar att äta som den är också. Som en annan medlem i klubben sa idag: man blir mätt. Lägg till bär, ananas, lite pressad citron... möjligheterna är oändliga, eller hur Dorro? Du är inte alls trött på din diet, eller hur? =)

    Och kesella citron är förstås supergod, fungerar perfekt som ersättare för efterrätt eller kvällsgott! /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nej, jag är inte ett dugg trött på min diet. Inte alls. Bär är det bästa tycker jag men jag kan tänka mig att den med citronsmak är god men jag tror jag avstår från att smaka.

      Radera