02 maj 2012

Hästar och engelskt.

Nu är jag igång med att greja i huset. Jag tänker, pepprar mannen med alla mina idéer, drar med honom till inredningsaffärer och säger åh vad fint minst tusen gånger per affär. Tydligen är det hästhuvuden, hundhuvuden och engelskt som faller mig på läppen just nu så därför filurar jag på hur jag ska göra för att det ska smälta samman med min vita lantliga stil jag har i resten av huset. Jag älskar inredning! Det är så roligt. Det pirrar i kroppen och jag blir helt lycklig.

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter att dammsuga inredningsbutikerna tillsammans med mannen och bara ge sig hän, fundera och hitta den stil som är er. Jag blir glad bara av att läsa ditt inlägg. Och som den anglofil jag är så förstår jag din kärlek till engelskt. Du får berätta och visa vad det blir till slut. Är nyfiken!

    Ta hand om dig du fina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera