26 maj 2012

Ojojoj!

Kvällen före och jag står och lagar salsa till morgondagens bröllop. Jag har rusat runt med sista förberedelserna och roat mig med att ta varenda syrénblomma från min mammas fina syrénhäck. Handlat underkläder tillsammans med bruden och pratat med floristen om brudbuketten som verkligen blev beställt i sista stund.

Imorgon finns det att göra kan man säga. Jag vet knappt själv allt men mycket är det. Jag ska göra en gång av syrén för brudparet att gå på och ett stort syrénhjärta på marken där de ska stå. Jag ska klä en brud, lugna en brud, mata en brud och allt annat som kan tänkas behövas. Antagligen kommer jag få en miljon telefonsamtal och sms från en väldigt stressad brudgum också.

Ojojoj, vad detta ska bli roligt!

2 kommentarer:

  1. Ni är så fina som gör det så härligt för brudparet!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har såååååå roligt! Jag älskar att göra sånt här.

      Radera