26 maj 2012

Lätt panik.

Stressad till tusen. Här är platsen vi ska vara på. Solen skiner.


2 kommentarer:

  1. Åhh, vad härligt! Jag hoppas att det gick bra med bröllopet? Du får berätta hur det gick? Är ju så nyfiken! :)

    Vilken fantastisk fin sak att göra för era vänner. Det är sann vänskap det och verkligen en ovärderlig gåva. En dag att bära med sig i hjärtat resten av livet.♥

    Jag kan tänka mig att du är helt slut efter den maratonveckan men samtidigt väldigt glad och nöjd? :)

    Sköt om dig Dorro och ha en riktigt fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hjälp vad trött jag är men det är det värt. Att gifta sig är så stort och det ska vara en perfekt dag. De var så lyckliga och det var underbart att se. Nu ska jag vila i minst en vecka. Inga projekt. Bara lugn och ro.

      kram på dig!

      Radera