26 februari 2010

Det blev en del gjort...

...kan man säga.

Jag har påbörjat skyltprojektet. Brädan är sågad. Sidorna täljda. Och den är vitmålad. Imorn ska den sandpappras och vem vet kanske vågar jag ta tag i att se till att texten målas dit.

Jag har spraymålat hyllorna som ska skruvas upp under trappan. Det ser jag fram emot. Jag gillar när det jag har tänkt i mitt huvud blir gjort. Det är så kul att se om resultatet blir det samma i verkligheten som i mitt huvud.

Jag har skrivit dagbok. Jag älskar att göra det för det är ett sådan tillfälle som jag slappnar av ordentligt. Jag mår bra av att skriva om mina dagar och mina tankar om livet. Att kunna göra det gör mig mer harmonisk.

Pappan och Noel kom hem när jag satt i soffan och tittade på Let's dance. Noels leende mot mig när jag tog upp honom ur vagnen var oersättligt. Han är min lille prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar