16 februari 2010

I dag har jag...

* blivit väckt av bebis klockan 6.30
* matat bebis halvsovande
* tagit fram kläder till Stella och hjälpt henne på med dem medan hon tittade på Arthur som
förövrigt tydligen är hennes favoritprogram.
* Klätt på mig.
* Kollat mailen
* Läst GP på nätet
* Kollat Facebook
* Talat om för Stella att hon inte får hålla i änglarnas vingar när hon flyttar på dem för att i nästa ögonblick se hur vingarna ramlar av.
* Blivit ledsen på Stella (för att vingarna på ängeln ramlade av)
* Fått Stella att säga förlåt till mamman
* Kollat Facebook igen.
* Bakat semlor
* Mixat mandelmassemojs till semlorna
* Vispat grädde för hand för att elvispen låter som en skördetröska
* Läst i en bok om att förbättra sitt äktenskap. Inte för att mitt äktenskap på något sätt är
dåligt. Tvärtom. Jag har världens bästa man. Läser för att det är intressant och ger mig saker
att bli bättre på.
* Grillat en hel kyckling i ugnen. Mycket gott!
* Undrat hur det kommer sig att Noel sover så länge.
* Ätit semla
* Läst bok för Stella.
* Tjatat på Stella att hon ska klä på sig.
* Åkt för att lämna Stella hos sin pappa.
* Shoppat kofta, kjol och skor till mig själv på Frölunda Torg.
* Matat Noel i en soffa på Frölunda Torg.
* Somnat Noel i vagnen i hallen.
* Ätit god kyckling med sås och sallad.
* Matat Noel i soffan framför tvn
* och nu funderar jag på om jag ska gå en promenad eller sitta kvar i soffan.

Det var min dag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar