31 maj 2010

Veckans aktiviteter

Så var det måndag och en ny vecka.

De stora sakerna denna veckan är picknick och student.

Stella ska på picknick med sin klass som hon ska gå i till hösten. Hennes första officiella besök i skolvärlden. Mammor och pappor ska följa med och umgås. Det känns väldigt spännande måste jag säga. Det ser vi fram emot båda två

På fredag tar Mikaels bror studenten. Då ska det firas med blommor runt halsen och öppet hus för vänner och familj. Han har pluggat stenhårt och fått belöning för sin möda men en hejdundrans massa MVG!

Förutom dessa två trevliga tillställningar blir det nog lite shopping, lite städning av huset, tvättvikning, trädgårdande, doktorsbesök för ännu en cortisonspruta och med säkerthet en hel del annat som jag inte ännu vet om.

Det jag hoppas på är att det trots saker att göra ska vara en lugn vecka och att jag ska hinna med att göra något som jag tycker om och som gör att jag känner mig glad och sprudlande inombords. Vi får se vad det kan tänkas vara denna veckan.

Då sätter vi väl igång då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar