11 april 2011

1177

Ont i ländryggen med smärta som strålar upp i njurarna. Det är tydligen inte bra enligt sköterskan på 1177. Toppa det med lite feber så är det ännu sämre. Då kan det vara
njurbäckeninflammation. Men det går bra att vänta till imorgon och gå till vårdcentralen med en burk morgonurin till hands. Detta förutsatt att inte febern eller smärtan ökar under natten. Min undran blir då hur jag ska veta om det ökar eftersom jag ju alltid tar smärtstillande inför natten? Det återstår att se helt enkelt.

Jag är förundrad över att en person som jag som ständigt har värk i kroppen kan tycka att detta känns jobbigt. Ontet ligger inte på en främmande plats utan ärbara lite annorlunda än vad jag är van vid. Jag tänker att det inte är ontet som är det jobbiga utan febern. Skumt det här med smärta alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar