21 juni 2011

Åtta timmars sömn!

I natt har jag sovit hela natten rakt igenom. Det betyder att även en liten pojke har gjort det. Sensation! Det är lyx de få nätter som han gör det.

Anledningen till detta skulle jag tro är att vi har en barnvakt som tar hand om honom på dagarna just nu när jag går i skolan och mannen behöver jobba. Förra veckan var mannen hemma men denna veckan behöver han jobba. Så gårdagen var ny och spännande för en liten Plopp. Han var bra trött på kvällen.

I dag ska jag fortsätta rita på min kavaj och så blir det en massa ny kunskap som ska tryckas in på någon obefintlig plats i min hjärna. Ojoj, vad det är fullt där uppe nu. Det är ett under att jag alls kan ta till mig något i nuläget.

Det var min status det. Samma som förra veckan men med skillnaden att jag sovit åtta timmar i rad. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar