04 juni 2011

Oviktig information.

Jag avskyr reklam! Bara så att ni vet.

4 kommentarer:

  1. Haha. Instämmer. I alla fall för det mesta.

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt! Jag ogillar reklam i alla dess sammanhang!

    SvaraRadera
  3. På tv? Tidning? Eller bara i största allmänhet? Jag stör mig inte så mycket på reklamen FÖRUTOM då den dyker upp mitt i en film. För att inte tala om TV4 som dessutom sätter in nyheter mitt i. Då blir jag tokig. ;)

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Husfrun: Ja för det mesta är det bara jobbigt.

    mintekopp: Jag kanske inte ogillar det i alla sammanhang men nästintill.

    Min plats i solen: Framför allt på tv. Det gör mig galen. Bryta filmen hela tiden så man förlorar känslan. Det gillar jag inte. Och ja, TV4 är värst. I tidningar är det bara att bläddra förbi så det tänker jag inte så mycket på men ibland kan reklam på pelare i stan göra mig irriterad. kram på dig Lotta!

    SvaraRadera