11 juni 2011

Status: arbetsrum.

Vi har grejat och donat. Skruvat bokhyllor. Packat upp flyttlådor. Slängt saker. Massor har vi gjort. Stellas rum är fint och Noels rum är nästan klart det också. Men arbetsrummet är inte klart. Det är fortfarande saker att göra men det är på god väg. Nu kan man vistas därinne utan att falla över saker och det går att ställa upp saker i hyllorna. Så nu finns det potential för att arbetsrummet ska bli klart inom kort. När det är klart ska mitt skrivbord som ju nu står i vardagsrummet bäras upp ditt och mitt vardagsrum kan återgå till sin vanliga ordning.

Snart, väldigt snart har jag ett hem där alla rum är klara. Där alla rum går att vara i och där alla rum ser fina ut. Wow! Tänk att det var möjligt. Jag är så glad!

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni har varit som har jobbat på så bra i helgen och en skön känsla när man känner att det blir riktigt bra.Härligt! :)

    Ha nu en fin kommande vecka Dorro!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. min plats i solen: Ja det är skönt att få det gjort. Lite kvar men snart så. Detsamma Lotta! Stressa inte för mycket och njut av alla roligheter.

    kram

    SvaraRadera