30 juni 2011

Sommarsvammel.

Alltså det här med sommarväder är verkligen helt fantastiskt. Jag njuter så jag nästan spricker. Jag alternerar mellan inomhus-sitt och altanhäng. Helt underbart!

Det enda jag saknar är en bra solstol som jag kan halvsitta i. Där jag kan läsa och skriva hur mycket jag vill och kanske eventuellt få lite sol på mig också. Jag önskar mig en fin solstol i trä. En som är vacker när den står där och är tom men är skön att sitta i när tillfälle bjuds. En sådan vill jag ha. Som den här. Den vore helt perfekt.

Nu sitter jag på vanlig stol och det är inte bekvämt så speciellt länge. Det blir inte samma slappa sommarkänsla i alla fall. Jag känner att jag nog behöver lite mer av den. Man kan inte få för mycket av slapp sommarkänsla.

1 kommentar:

  1. Det var en ovanligt snygg solstol du länkar till, hihi! Jag köpte den på IKEA förra sommaren, osäker på om de har den i sortimentet den här säsongen. Kanske Blocket kan vara en möjlighet? Hoppas du hittar något du gillar!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera