19 april 2012

Födelsedagsfirande i förskott.

I kväll har vi firat lite födelsedag eftersom barnen inte får vara med imorgon när mannen och jag går på dejt. Vi åt god middag, fläskfilé, klyftpotatis och god sås, och så gick vi på en skön kvällspromenad tillsammans och sist åt vi varsin Whoopie Pie.

Vi gick till Stellas favoritträd. Hon älskar ju att klättra.



Medan Stella klättrade passade Noel på att cykla på Stellas cykel.



Jag tycker det är så fasligt vacker med grenverk mot en vacker himmel.

 

 Whoopie Pie med chokladkräm och jordgubbar. Hur mumsigt som helst. Skriver recept åt er imorgon annan dag för nu ska jag sätta mig i soffan och vila.

 

4 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt det låter med date!
    Gulliga bilder, minns när jag var liten och lärde mig cykla..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, det var väldigt trevligt med en dejt. Det blir inte att man kommer iväg själv så ofta.

      Radera
  2. Härligt med date på födelsedagen! Och det är viktigt att vårda sitt förhållande, ibland behöver man göra saker utan barnen också. Precis som de behöver göra saker utan oss föräldrar i hasorna hela tiden ;)
    Ha det så mysigt och stort Grattis!
    Kram Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja att vara utan barnen en stund är guld värt Dagen var bra. kram

      Radera