20 april 2012

Grattis till mig!

Idag är det min dag. Min egen dag att göra vad jag vill. Jag skulle kunna åka iväg och se något jag längtat efter. Eller sätta mig och läsa i kapp en massa böcker. Eller sy något. Eller gå på spa. Eller ge mig ut i skogen och titta på när det gröna börjar komma. Vad som helst skulle jag kunna göra. Men jag väljer att bli myst med min familj, äta en Whoopie i sängen fast det bara är morgon, kramas med en favoritmyra, brottas med en lillkille och pussa på min man. Det gör jag.

Vi kan utelämna att Noel inte sov i natt, att vi försov oss så Stella blev sen till skolan och att jag därför är supertrött.

Nu är jag 39 och jag vet att detta kommer bli mitt bästa år. Varje år är det bästa om man väljer att se det positiva.

4 kommentarer:

  1. Tjoho och grattis till dig - mys med familjen är ju det bästa på en födelsedag! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Ja inget slår mys med familjen!

      Radera
  2. Grattis på födelsedagen Dorro! En tuff brud i lyxförpackning!♥

    Ha en fantastiskt fin dag!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Vet inte om jag är så tuff men lyxförpackning helt klart:P kram

      Radera