07 april 2012

GLAD PÅSK!

Glad Påsk på er! Här skiner solen men det är kallt. Vi har mannens ena bror med fru på besök över hela helgen och det känns väldigt trevligt. Hela helgen är fullspäckad av aktiviteter av olika slag och godisskålarna fylls på med jämna mellanrum.


I går var vi på Gekås och shoppade järnet men mer om det en annan dag. På kvällen var vi hos min syster på middag tillsammans med min pappa och faster med familj. I dag pysslar mannen med el i huset och jag skriver, fast om en stund ska vi iväg på middag hos svärisarna.


I morgon bär det av till kyrkan och sen på middag hos svärisarna igen. På måndag blir det middag hemma hos oss med min syster och min mamma. Som sagt, fullt schema.


Mandelägg är mitt favoritgodis på påsken. Det sitter jag och mumsar på medan jag skriver.

4 kommentarer:

  1. Glad påsk! Mandelägg är riktigt mums! :)

    SvaraRadera
  2. Glad påsk Dorro och njut av er härligt fartfyllda helg! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Å, det låter som en helt perfekt påskhelg med mycket umgänge.
    Kram - och fortsatt glad påsk.

    SvaraRadera
  4. Låter som en fin påskhelg! Jag har ätit på tok för mycket godis, känner mig fyrkantig..! :-D

    SvaraRadera